A figyelmetlen vevő

Nem tanulságos, nem idevágó, de megtörtént.

Tegnap volta a Libriben. Most nagyon kínálják a törzsvásárlói kártyát, nyerni is lehet vele. Jó lehet, vettem egy adatlapot meg egy könyvet. Majd holnap visszahozom az adatlapot, ingyen van, enni nem kér. A könyvet kifizettem, az az 5% nem oszt nem szoroz.
Úgy alakult, hogy ma meg koncertjegyet kellett vennem. Erre a törzsvásárlók 10% kedvezményt kapnak, ha elérik a 15.000 Ft-os vásárlási limitet, vagy befizetnek 990 Ft-ot. Osztottam, szoroztam: bőven megéri megvenni a kártyát, a jegy durván 17.000 Ft-ba van, 10% kedvezménnyel 1700 Ft-ot spórolok. Még mindig bentebb vagyok.
Megvettem a kártyát. Első meglepetés, a kedvezmény holnaptól él, mert fel kell vinni az adatokat a rendszerbe. De! Szóljak a jegyeladásnál, hogy a vásárlás értékét írják azért rá a kártyára, mert az is számít. (Nagyobb kedvezmény, több pont a sorsolásnál.)
A második meglepetés a jegyárusnál ért. Az általam kiválasztott koncertre nem érvényes a kedvezmény, és még a vásárlást értékét sem írják fel. Mamma mia! A jó hír az, hogy van jegy. Naja. 17.000 Ft-ért miért ne lenne. Ráadásul kettőt vettem, így kissé sokkos állapotban, hagytam el a helyszínt. Csak a kártyát számomra eladó pénztáros együtt érző arckifejezése vígasztalt egy kicsit. És az, hogy már péntek van.