K&H ajánlat 2x

Nehéz elhinni, hogy egy akkora bank, mint a K&H megragadt a hírlevél-küldés szintjén. Mi történt?

Év elején egy viszonylag jó ajánlatról jött levél: 12% éves kamat 90 napot lekötésre. Gyorsan éltem is a lehetőséggel. Tekintsünk el attól a ténytől, hogy csak személyesen lehetett intézni a lekötést. Nem telt bele 3 nap, a tranzakció után újra megkaptam ugyanazt az emailt, hogy kössek le pénzt. Lehet, hogy a bank kevesellte a lekötött 3M Ft-ot?

Mi történt volna egy automatizált világban? Az emailből egy kattintással a bank oldalán találtam volna magam (megfelelő ügyfélazonosítást követőven). Egy másik gombnyomással lekötöttem volna a pénzemet, amiután egy megerősítő email biztosít arról, hogy milyen jó döntést hoztam, és tájékoztat a továbbiakról. És nem kapok több levelet a lekötési lehetőségről, vagy ha igen, akkor maximum arról, hogy szóljak az ismerőseimnek, hogy ők is vigyék a pénzüket a K&H-ba. Nem így történt. Kár.