Az ügyfélszolgálat

Van egy jó értékesítést elősegítő weblapod? Szuper! Ki sem látsz a megrendelésekből, amik automatikusan jutnak az illetékeshez? Pompás!

A közelmúltban két kalandom is volt, ami alátámasztani látszik, hogy a humán interface nélkül nem megy. Két különböző szolgáltatást rendeltem meg januárban. Domain regisztrációra és tárhlyere egyedi ajánlatot kellett kérnem, mert a felsoroltaktól eltérő feltételekre volt szükségem. Az ajánlatot megkaptam, elfogadtam, a szükséges iratokat elküldtem pdf-ben. Semmi válasz. Rákérdeztem: kiderült, hogy nem a megszokott módon rendeltem, ezért elfelejtődött intéződni.

A másik dolog egy marketing-tanácsadásról szólt. Érdeklődésemre pedig több mint 3 hét alatt válaszoltak. Ez pár évvel ezelőtt még talán nem számított nagy időnek, de én egy hét után ráuntam a dologra. Ebből nem lesz megrendelés.