Apu veszít...

A képmutatás magasiskoláját valósította meg többszázezer forintból a Szerencsejáték Zrt. az Apa játszik fősorú kampányával. Társadalmi felelősségvállalás ide vagy oda, inkább mondanám a kampányt egyfajta internetes játékok ellenkampányának, mint CSR-nek.

Plakát: apa újra velünk játszik. Banner: „Apa játszik, és veszít… mindent, minket. Legyen újra játék.” Ráklikkelek, kérdőív. A tetején: Hiszünk a szerencsében. Most akkor hiszünk, vagy nem hiszünk?

És a sánta kutya: „Mértékletes szerencsejáték mellett, ha a játékszenvedély által megkísértett játékos inkább VELÜNK játszik, marad idő, kedv, energia a tét nélküli, felszabadult játékra is.” (A kiemelés az eredetiben van.) Lehet, hogy mások, máshol sokkal okosabbakat írnak majd erről a témáról. Megéri.