Erősebb a fájdalomnál!

Urbán Ildikó

Apróbetű vol2

Ehhez is szemüveg kell.

Kocagrafikus

Párszor szükség van kiadványszerkesztő, de néha meg kell csinálni ezt-azt. Ötletért, alapanyagért a google-t hívom segítségül, mert soha nincs időm rendesen összeszedni azokat a helyeket, amiket érdemes használni. De ennek most vége. Itt vannak, amik kellhetnek. Nekem biztosan. A lista folyamatosan bővül.

Ha nincs kéznél képszerkesztő program, ez is megteszi:

https://pixlr.com/editor/

https://www.rollapp.com/app/gimp

http://photofunmaker.com/

https://tiltshiftmaker.com/photo-editing.php

https://www.adobe.com/hu/products/capture.html

Ha kép kell:

https://gallery.yopriceville.com/

http://clipart-library.com/

https://pixabay.com/

https://pixnio.com/hu/

https://www.freeimages.com/

Helyesírás

https://helyesiras.mta.hu/

https://www.pexels.com/

https://stocksnap.io/

https://www.sitebuilderreport.com/stock-up

https://pxhere.com/

Ha vektoros grafika kell:

http://www.freevectors.net/

http://all-free-download.com/

https://www.flaticon.com/

https://www.vecteezy.com/free-vector/

Clipart kép kéne:

https://gallery.yopriceville.com/

https://pngtree.com/

Ha képet kéne optimalizálni:

https://tinypng.com/

https://shortpixel.com/online-image-compression

Itt logókat lehet találni:

http://www.brandsoftheworld.com/

Érdekes effekt:

http://funny.pho.to/

http://photofunmaker.com/

https://www.tuxpi.com/

https://app.shotbot.io/

Ha különleges karakter kell:

http://graphemica.com/

Szófelhő:

http://www.wordle.net/

Szöveg képként:

https://behappy.me/generator

Ha OCR kell:

https://www.onlineocr.net/

Weboldal, html vegyes:

https://www.sitebuilderreport.com/

https://html-css-js.com/

Ha wordpress sablon kell:

https://themeisle.com/wordpress-themes/

Ha betűtípus kell:

https://logo2goblog.wordpress.com/2015/01/29/10-ingyenesen-letoltheto-kezzel-irott-betutipus/

http://www.myfonts.com/

http://betufont.hu/c/67/magyar

http://www.cufonfonts.com/

https://www.wfonts.com/

Betűket alakít át

https://convertcase.net/hu/

PDF műveletek

https://www.sejda.com/

UI-oldalak

https://goodui.org/

Egyebek:

http://ingyenes-online-marketing-eszkozok.bubb.hu/

https://all-free-download.com/

https://placeit.net/

https://www.psdstack.com/resources/35-free-book-mockup-psd-templates/

Linkgyűjtő:

https://elink.io

QR csináló

https://www.qrcode-monkey.com/

Facebook képméretek

https://thepitch.hu/facebook-kepmeret/

Okosság

https://time.graphics/editor

https://coda.io/

https://emojipedia.org/

https://go.designrr.io/

 

 

 

Balatonakali a facebookon

Balatonakalimadartavlatbol2.jpg_1920x850

Összesen 10 Balatonakalival foglalkozó oldalt találtam a facebookon. Lássuk

1. A település "places" oldala

https://www.facebook.com/places/Ha-erre-jarsz-Balatonakali/105439586156336/

Automatikusan generált oldal, de így 2063-an kedvelik.

2. A strand oldala

https://www.facebook.com/pages/Balatonakali-strand/169799649751927

Ez egy hely. 934-en kedvelik.

3. Kemping oldala

https://www.facebook.com/pages/Balatonakali-Strand-Holiday-Camping/147901535333754

Ez is egy hely. 457-en kedvelik. Van angol nyelvű változata is.

4. Levendula Kemping

https://www.facebook.com/pages/Levendula-kemping-Balatonakali/255926697936694

Ez is hely hely. 8-an kedvelik.

5. Levendula Naturista Kemping

https://www.facebook.com/levendulacamp

Ugyanaz, mint a 4-es. De ezt 287 ember kedveli.

6. Naturista kemping megint

https://www.facebook.com/pages/Balatonakali-Levendula-Naturista-Kemping/504414919636878

7. Szeretlek Magyarország által létrehozott oldal

https://www.facebook.com/IBalatonakali/

Közösségként meghatározva. 1132 embernek tetszik.

8. Balatonakali.hu

https://www.facebook.com/balatonakali.hu

459 ember kedveli. Talán a hivatal által létrehozott oldal.

9. Nyilvános csoport

https://www.facebook.com/groups/406921872518/

Összesen 5 tagja van.

10. Horgászegyesület oldala

https://www.facebook.com/BalatonakaliEsVidekeSporthorgaszEgyesulet/

224 ember kedveli

11. Borút

https://www.facebook.com/Balatonakali-Bor%C3%BAt-1070915396294371

Közösségként meghatározva. 113 ember kedveli.

12. Szabadtéri színpad

https://www.facebook.com/balatonakaliszabadteriszinpad/

106 ember kedveli

13. Balatonakali Fesztivál

https://www.facebook.com/balatonakali.fesztival/

Szerintem a hivatal által létrehozott oldal. 830 ember kedveli

 

Google címtár adatai a naptárban és a térképen

Két évvel ezelőtt volt egy index címlapos bejegyzésem Google, címtár, kapcsolatkezelő címmel. Ezt kiegészítettem még két bejegyzésben itt és itt. Az eltelt idő alatt sokat változott a címtár és a google is, gondoltam, ránézek, milyen változások történtek.

Az első nagy meglepetésem az volt, hogy a naptárban található születésnapok megjelennek a naptárban, a névjegyekben található címek pedig a térképen. Kezdjük a születésnapokkal.

Ha rendbe akarod rakni a címtáradat, akkor érdemes egy csv fájlt exportálni, a google táblázatokban ezt a fájlt szerkeszteni. Itt könnyen ki lehet törölni a szükségtelen vagy hibás sorokat, lehet módosítani a nevet, és más adatokat. Én most a nevekhez beírtam a telefonszámokat is, mert áttértem a jó öreg nokiámról okostelefonra, és egyszerűbb az élet, ha a telefonszámok nem a sim kártyán vagy a készüléken vannak. Ráadásul egyre gyakrabban írok e-mailt mobilon, úgyhogy szükségessé vált a váltás. Ott tartottam, hogy frissítettem a kapcsolattartási adatokat és beírtam a születésnapokat. Az egyetlen formátum, amit elfogad a címtár: éééé-hh-nn. Tehát a saját születésnapomat így írtam be: 1975-05-30. Ezt a táblázatot kell csv fájlban letölteni, és a leürített címtárba importálni. A címtár készít egy "Importálva, dátum" csoportot. Ezt töröljük, nincs rá szükség. Nyugi, a névjegyek nem törlődnek, csak a címke. A születésnap jó rublikában jelenik meg, és fent lesz a naptárban is.

A címeket az "Address 1 - Formatted" oszlopba kell írni. Én az Irányítószám Település, utca házszám formátumot szoktam használni. A rendszer szépen szétszedi külön oszlopokra a címet, és megjeleníti a térképen. Telefonon be is írja a címhez a hozzá tartozó nevet, PC-n ezt nem tapasztaltam, de a térképen a névre keresve feldobja a címet. Így a navigáció is egyszerűbb.

Fontos, ahhoz, hogy a szülinap és a cím megjelenjen, a "Group Membership" oszlopban szerepelnie kell a "* My Contacts" szövegnek. Ha nem, akkor az egyéb névjegyek között találhatjuk ezeket a névjegyeket.

Anyukámat hívogatják

Az utóbbi időben megszaporodtak a telemarketinges támadások a cégem ellen. Egy kicsi Bt. Valamikor felvettek valamilyen cégadatbázisba, kiderítették, hogy a székhelyhez milyen telefonszám tartozik, de azt, hogy anyukám mobil számát honnan tudták meg, nem tudom.

Március 16-án írtam ezeknek az oldalaknak, hogy vegyék le a céget az adatbázisból. Kíváncsi vagyok, hány fogja levenni.

www.macei.hu

www.kozuleti.com

www.ceginfo.hu

www.partnercontrol.hu

www.bisnode.hu

www.gazdasagicegtar.hu

www.ceghalozat.hu

www.kci.hu

 

 

Címkék: cégadatbázis

Nagygépcsere

Pályáztál háztartási nagygép cserére? Bonyolult volt? Nekem nagyon. Azért valahogy összejött, és a héten meg is jött a támogatói okirat. Jöhet az új, az energiatakarékos kombi hűtő! Kinéztem egyet, ami elfér a régi helyén a Média Markt oldalán. Üzletben nem lehet átvenni, de a kiszállítás ingyenes. Annyi baj legyen. Azért rendelés után biztos, ami biztos felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy minden oké-e. Hát nem. Neten nem lehet rendelni. Be kell menni az üzletbe. Sebaj. Bemegyek. Nézze meg, hol lehet kapni. Hát egy van Győrben. Most én nem mennék el Győrbe Budapestről hűtőt venni. Jól van. Nézzük meg, lesz-e valahol. Kérdezzem meg az üzletet. Megkérdeztem. Nem lesz. Kérdem én: ha van raktáron, és ki is hozzák, akkor miért nem tudnak szállítani az üzletbe, hogy aki megvenné, megvehesse. Szerencsére az e-bolt felkészültebb volt az igényekre. Ráfejlesztettek egy gombot is a megrendelő felületre. Felkészültek, na! És el is fognak adni sokat. Így kell ezt csinálni.

00833.jpg

Napi spam

Egy ideje foglalkoztat, hogy írok egy postot a naponta a fiókomba érkező szemétből. Újrahasznosítás. Bár a privát címem Gmailes, így az ilyen jellegű leveleket jól megfogja a spam szűrő, és a céges GWAVA is jól működik, könnyű dolgom van, csak elő kell halászni a mindennapi szemetünket ezekből a mappákból.

Lássuk az elsőt

Problémáid vannak a partnered kielégítésében? 
Nem tudod hogyan kell megoldani ezt a helyzetet és ez már frusztrál? 
Most lehet egy  megváltás ebben a helyzetben! 

Kattints ide, hogy meg tudd a legújabb hosszú ideig tartó merevedés módját. (Ez itt egy link lenne)

A link nem máshova visz, mint egy .com-os domainre, ahol az ígérik, hogy a péniszem akár 4 cm-el nőhet és az erekcióim erősek és kemények lesznek. Csak azt nem értem, honnan tudják, hogy ilyen problémáim vannak. :)

Az azonban véletlen műve lehet, hogy a feladó: Marek <Lukas@beagleemail.info>. Marék? Márek? Márék? Ki tudja. A levelet mindenesetre titkos másolatban kaptam meg, a címzett valami zszalai volt. Kedves, hogy postacím is van a levélben és egy leiratkozás link. Ide inkább nem klikkelek, ki tudja, mi történik.

Itt a második

Tisztelt Hölgyem / Uram!

2014-re kijelenthetjük:
Pénzünk a hagyományos befektetési megoldásokkal
már egy év után is kevesebbet ér!

A bankbetétek, befektetési alapok hozamának jó esetben 0%
körüli értékét a magas költségek, infláció, és az adók is csökkenti.
Jogosan merül fel bennünk a kérdés: Tényleg nincs megoldás?

De van! A befektetések új korszaka elkezdĹ‘dött »

Üdvözlettel,
Halász Máté

A link a sunrise-invest.net oldalra visz, ami egy formhoz vezet. Itt lehet felvilágosítást kérni. Majd pont egy spam alapján fogok befektetési tanácsot kérni! Kedves, hogy a levél végén elnézést kérnek a zavarásért.

A harmadik

Úgy érzi, hogy nem tudd megszabadulni a ráncoktol?

Szeretnéd, hogy egy finomabb arcbőrőd legyen?

Most már lehetséges.

Alkalmazd ezt a módszert most.

A feladó Simona, a címzett zszalai. Kezdek kíváncsi lenni, ki lehet ez a titokzatos zszalai. Itt amúgy egy botox krémet rendelhetnék, csak remélni tudom, hogy ez nem azonos az első levélben kínálttal.

A negyedik a kedvencem

Hírlevet küldene ?

Most ingyenesen tesztelheti SMTP szerverünket!

Ha elég gyors vagyok, kedvezménnyel tudom igénybe venni az SMTP Power szolgáltatást,plusz...

SMTP levelezőszervereinkhez (minimum profi csomag rendelése esetén), most ajándékba adunk egy 90.000 Ft értékű, 30.000 magyar céges e-mail címet tartalmazó adatbázist.

Ez kell nekem! Én is szeretnék spammelni nagyon. Az oldalt megnézve, nem tartom rossz szolgáltatásnak, de inkább nem, köszönöm!

Az utolsó

Nem ér el egy magas szintet a hálószobában?
Szeretnél  tartósabb erekciót?
Most lehet,orvosi beavatkozás nélkül.

Kattints ide,hogy megtudd hogyan lehetsz egy igazi férfi a hálószobában.

A címzett ismét zszalai. A feladó meg valami Lucia. Az oldalon egy kamu riport Dr. Cuddy-val az Eros termékről, az oldal alján kamu hozzászólások. Nem teszek ki linket, akit érdekel, keressen rá Eros Dr Cuddy kulcsszavakkal.

Mára ennyi. Lehet, hogy egyszer jobban utánajárok egyik másik levélnek. (Most látom, egy kimarad. Nem vesztettünk vele semmit.)

 

Címkék: spam

Ki nyer ma?

Ennek a cikknek kapcsán eszembe jutott pár dolog. A posta reklámozza a saját szolgáltatását. Ez rendben van.

Az írják: "készpénzátutalási és postai számlabefizetési megbízásból (hétköznapi nevén sárga és fehér csekk) származó árbevétele a vállalat teljes árbevételének 20%-át biztosítja, így indokolt, hogy ezen szolgáltatások igénybevételét a Társaság különböző marketing-eszközökkel támogassa" - Csakhogy ez a bevétel máshol bizony költség. Mert a készpénzforgalom bizony nincs ingyen. Pénzt kell gyártani, régit megsemmisíteni. Ezt az állam állja, végső soron az állampolgárok. Pénztárakat és bankautomatákat üzemeltetni. Ezt a bankok állják, végső soron az ügyfelek. És költsége van a csekk gyártásának, postázásának, a postai kezelésnek. Ezt a szolgáltatók fizetik, végső soron a fogyasztók. Rendben van, legyen sárga meg fehér csekk a postán, mert van még, akinek nincs folyószámlája. De nem nyernénk vele többet, ha készpénz-kímélőbb megoldásokat használnánk?

Aztán: "Az ügyfelek – a számtalan lehetséges alternatív módozattal szemben, részben a bankszámlavezetési díjak emelkedése miatt – jelenleg is előnyben részesítik a csekken történő befizetést. A kibocsátók adatai szerint 3 befizetésből 2 ma is a Magyar Postán keresztül jut el hozzájuk." - Miért? Mert kvázi ingyen van. Benne van az árban az ezzel járó költség. Kíváncsi vagyok, melyik szolgáltató lépi meg, hogy kedvezményt ad, ha nem csekken fizetsz.

Továbbmenve: "Olyan előnyöket nyújt, melyek mind a befizetők, mind a kibocsátók számára lényegesek: mint például a befizetések elszámolásának pontossága, megbízhatósága, a szolgáltatások elérhetősége, amelyeket ma még kevés alternatív megoldás tud felmutatni." - Ez igaz. De akinek van más lehetősége, egy állami vállalat ne próbálja már rávenni, hogy egy kvázi drágább szolgáltatás vegyen igénybe. Értem, hogy kell a bevétel. De minden áron? Vajon ezen ki nyer ma?

csekknemnyert.PNG

Nem jöhetsz be!

dsc_0003_1409300139.jpg_2048x1536

Ezeket a tiszteletjegyeket a Dinók élete kiállításon kaptuk. Kedves gesztus, de túl sok feltételt szabtak, és ami a legfurább, az 4. sor végén olvasható: "A belépés megtagadható." Ez mit jelent? Odamész a gyerekkel, aztán bocs! nem engednek be. Miért nem? Mert oda van írva. Ha már tiszteletjegy, akkor jó lenne egy kicsit több. Tisztelet.

Mi lett az volna az [iwiw]-vel ha

iwiw_1409225576.png_1000x602

Kísérleteztem a Google Pluszon. Ott volt ez a kis sci-fi.

Az Iwiw megszűnése után átalakul a Freemail. Valamennyi régi iwiw felhasználó Freemail fiókot kap, illetve az új Freemail fiókban elérhető lesz a felhasználók valamennyi korábbi iwiwes kapcsolata. A kibővített  keresésnek köszönhetően továbbra is kereshetünk a felhasználók között. (Nem vész el csak átalakul.) A Freemail a magyar felhasználók legnagyobb telefonkönyve marad. Amit egy ideig nélkülözni kell: az alkalmazások, képfeltöltési lehetősége, üzenőfal. Ezeket a funkciókat a későbbiekben a postr és a videa veszi át, melyek már most is elérhetőek freemailes fiókkal. Ezen kívül a felhasználók választhatnak hogy a kapcsolatokat meglévő freemailes fiókjukból szeretnék elérni, ennek hiányában szeretnének e felhasználónév@iwiw.hu címet használni.

Frissítés

Egy ideje elhanyagoltam a blogjaimat. Hát most frissítettem az összeset, és a reklámhelyeket is átszerkesztettem. A DoubleClick for Publishert használom. Elsőre talán bonyolultnak tűnhet a rendszer, de megéri a fáradtságot, mert sokkal egyszerűbb kampányokat indítani.

Frissült ezek:

Új bannerek kerültek ezekre a lapokra:

Miért?

Elsősorban, hogy megtanuljam a DFP-t.

 

 

Címkék: blog

NEMKB

dsc_0030_1403863940.jpg_2048x1536

Két lapból álló levelet küldött az MKB arról, hogy a régi csomagokat megszüntetik, és árat emelnek. Legalább leírták! De ami (szerintem) lényeges, azt nem írták le a levélben. Nézzem meg a honlapon vagy bármelyik bankfiókban. Mert mi érdekel a bankommal kapcsolatban? Hogy mennyi az annyi. Az általam igénybe vett szolgáltatásokban nincs nagy különbség bank és bank között. Ezért érdekel az ár. Erről viszont a levél nem tartalmaz egyetlen adatot sem. A csomagválasztó oldal sem közöl semmit. Nézd meg a kondíciókat! Nagyon ügyfélbarát!

Címtár #3:

A múltkori két post után a kommentek alapján kipróbáltam pár dolgot, ami egyszerűbb tette a rendrakást.

1. A letöltött csv fájlt a Google Táblázatok gond nélkül, szépen oszlopokba rendezve nyitotta meg. Tehát nem kell Word, de még Excel sem.

2. Lehet, hogy a címtárban Google+ alatt és az importált adatok egyesíthetők, így nem szerepel egy azonos ember két különböző néven és adatokkal.

A rendrakás előnye lehet, hogy egy levelezőrendszertől független helyen tárolhatjuk az ismerőseink címeit és egyéb adatait.

Címkék: google címtár
2014\06\17 byrom97 3 komment

Címtár #2

Azt még nem is mondtam, hogy a Google+ és a címtárba importált adatok nem minden esetben találtak egymásra, és volt olyan név, ami kétszer is megvolt csak másképpen írva. A megoldás: az összes kontaktot töröltem a Google+ szolgáltatásból. Így ezen a közösségi oldalról is csak egy dolog hiányzik: a közösség. Eddig sem zavarta senki a köreimet:)

Még egy jó tanács: A beállításoknál az Általános fülön a "Névjegyek létrehozása az automatikus kiegészítéshez:" át kell állítani, ha nem akarod, hogy a lista újra felduzzadjon.

A következő részben a Google Naptárral folytatott harcomat mutatom be. És mi köze ennek a marketinghez? Addigra kitalálom.

Google, címtár, kapcsolatkezelő

Fejembe vettem, hogy rendbe rakom a gmailes címtáramat. Nagy volt már az összevisszaság, közel 2000 e-mail cím porosodott a fiókban, olyanoké, akikről fogalmam sincs kicsodák.

Az elképzelésem az volt, hogy kiexportálom az adatokat, Excellel szépen kiegyelem, kiegészítem és visszaimportálom. Ha már foglalkozom vele, legyen teljes a lista: összeszedtem az itt-ott gyűjtögetett listákat, kimentettem az iwiw időkapszulámat, és egy egységes xls fájlt alkottam. A Google csv fájlban található fejlécnek megfelelő oszlopokba rendeztem az adatokat, és csv-be exportáltam. A gond az volt, hogy az Excellel csinált csv fájlt nem akarta megenni a Gmail. (Azt elfelejtettem mondani, hogy az importálás előtt teljesen leürítettem a címtárat. Egy biztonsági mentést eltettem arra az esetre, ha nem sikerülne a kísérlet, de a Gmail alapból 30 napra visszamenőleg vissza tudja állítani a címtárat, így akkor sem történik baj, ha mégis.) Szóval nem ette meg a Gmail a klassz kis csv fájlomat. Több programmal próbálkoztam, végül a Google Drive táblázatkezelője tudott olyan csv-t csinálni, amit gond nélkül lehetett importálni. Az eredmény: átlátható, felesleges adatoktól mentes címtár.

Probléma #1: Fájlkonverzió

Azt említettem, hogy a Google Drive csinált jó csv-t. De amíg az ember eddig eljut, nem egyszerű. A Gmail által generált csv egy oszlopba pakolt, vesszővel elválasztott adatok tömege. Ebből Word közbeiktatásával lehet kezelhető xls-t készíteni. Hogyan? Megnyitjuk a csv-t Excellel, oszlopokat kimásoljuk, Wordbe beillesztjük, majd szövegből táblázat paranccsal a vesszők választásával egy olyan táblázatot kapunk, amit Excellbe visszamásolva tudunk szerkeszteni. Szerkesztés végeztével az adatokat a fejléccel együtt be kell másolni egy Google Drive táblázatba, onnan kell letölteni egy vesszőkkel tagolt csv-t. Ezt már gond nélkül importálhatjuk a Gmailbe. Egyszerűen hangzik, ugye?

Ha már Gmailt használsz, akkor a rendszerezésre jó a Google Táblázatok szolgáltatás. A Gmailből letöltött csv-t ide töltsd fel, és már szerkesztheted is.

Probléma #2: Születésnapok

Elvileg a Google Calendar tud olyat, hogy az ismerősök születésnapját beteszi a naptárba. Szuper! Véletlenül elég sok ismerősömnek tudom a szülinapját. És van is egy ilyen oszlop a Google csv-ben. Csakhogy nem működik. Hiába írod be a szülinapot megfelelő formátummal: éééé. hónap. nap. A címtár nem emeli be abba a cellába, ahonnan a Calendar is dolgozik. Szóval ezt egyesével kell beírni, vagy más megoldást kell keresni.

Probléma #3: Telefonszámok

Sem az Excel, sem a Drive táblázatkezelője nem szereti a számokat nem számként tárolni. A Drive-ban kell a formátumnál meghatározni a +0 formátumot, és a telefonszámokat 06 helyett 36-os elhívó számmal kell rögzíteni mindenféle kötőjel meg perjel nélkül. A jó formátum +36201234567. Ha nem így teszel, akkor nem fogja szeretni az androidos telefonod a számokat. Egyesével javítgatni pedig nagyon macerás.

Probléma #4: Nevek

Ha táblázatkezelőben formázod a címtáradat, akkor lehetőséged van arra, hogy a megjelenítésre kerülő nevet, a vezetéknév és a keresztnévtől eltérő formában rögzítsd.

Name
Given Name
Additional Name
Family Name
Yomi Name
Given Name Yomi
Additional Name Yomi
Family Name Yomi
Name Prefix
Name Suffix
Initials
Nickname
Short Name
Maiden Name

Ezt mind be lehet írni, de értelme csak a félkövérrel szedett neveknek van. Jó ha tudod, az okostelefonod és a tableted nem fog foglalkozni azzal, hogy mit írsz a Name oszlopba. Ő a Given Name és Family Name alapján jeleníti meg a névjegyet és úgy is teszi sorrendbe.

Probléma #5: Lakcím

Elvileg beírhatnál lakcímet is, és a helyet megmutatja a Google Térképen is. Ezzel szemben a csv-ből importált névjegyek esetébe egy külön rublikában jeleníti meg a címet, és ez nincs összekötve a Térképekkel.

Ha valamelyik rész jobban érdekelne, írj a kommentbe és kifejtem. Még lehet, hogy képernyőképeket is csinálok.

Nem érdekel

Kedves Cég!

Nem érdekel, hogy hétfő van. Nem érdekel, hogy péntek van. Nem érdekelnek a vicces képek. Ezeket majd megtalálom erre szakosodott oldalakon. Nem mondom meg mit csinálok délután. Nem mondom meg, mit reggeliztem. Nem mondom meg, milyen volt a mai napom. Nem mondom meg, milyen volt az ebéd. Nem mondom meg, mi volt a kedvenc locsolóversem. Nem mondom meg, ágyban vagyok-e még. Nem várok tőled életvezetési tanácsot. Ne ajánlj nekem zenét! Ne kívánj jó éjszakát! Ne kívánj jó reggelt!

459_hu-de-unalmas-ez-a-fotozas-mindjart-elalszom.jpg

Azért követem a Facebook oldaladat, mert kíváncsi vagyok rád. Kíváncsi vagyok dolgokra azzal kapcsolatban, amivel foglalkozol. Kíváncsi vagyok a nyitva tartásodra. Szívesen veszem, ha a kedvezményekről értesítesz. Szívesen veszem, ha segíted a munkámat. Szívesen veszem, ha témába vágó cikkeket ajánlasz.

 

Pihennek?

Az alábbi post emléket állít az általam gyakorta olvasott, de egyre ritkábban frissített blogokat.

Nincs kiút?

Business Blog Fórum, 2008. december 9.

Lopás a reklámokban

Egy reklámos naplója, 2009. november 28.

Megállíthatatlan*

Hirdetések Hülye Helyeken, 2009. augusztus 5.

Celldorado - Nyerj egy iPhone 3G-t!

Keresőblog, 2008. november 27.

Szakmai közösség, referenciák, stb. – keresőoptimalizáció

Keresőmarketing - ami a magyarokat érdekli, 2007. január 8.

SEO játék

Keresőmarketing-keresőoptimalizálás-Google, 2008. április 6.

SUPERWEEK 2013

Keresőoptimalizálás blog - Longhand, 2013. január 11.

SEO tanfolyam – második lecke

Keresőoptimalizálás Blogolva, 2010. szeptember 2.

A jövő... I. felvonás 1. szín

Kiadói marketing, 2007. január 10.

Hogyan vehetünk rá egy látogatót a visszatérésre és a vásárlásra?

KKV Online-marketing Blog, 2010. augusztus 31.

Köki terminál reklám

Kontár, 2011. szeptember 19.

Break

Málker, 2011. január 14.

1956 a kiterjesztett valóságban

Reggeli Karma, 2011. október 22.

Gusztustalan retró kajareklámok

Reklám a javából, 2011. szeptember 26.

BÚCSÚ A REKLÁMTORTÁTÓL

Reklámtorta, 2011. október 27.

A díjalapítás három főbűne

Reklámtól a címlapig, A PR Ingyen reklám?, 2013. április 14.

Google Analytics: Mobil applikációk

seo, 2012. március 29.

Bréking: első hazai promóció a Foursquare-en

Sofoblog, 2010. június 8.

Kutatási brief – Mert a kutatóknál sincs üveggömb

Terepnapló - Médiapiaci - és web bazár, 2013. január 24.

Jegyvásárlás mobiltelefonnal

user - seo, 2010. október 8.

Címkék: marketing blog