Nem érdekel

Kedves Cég!

Nem érdekel, hogy hétfő van. Nem érdekel, hogy péntek van. Nem érdekelnek a vicces képek. Ezeket majd megtalálom erre szakosodott oldalakon. Nem mondom meg mit csinálok délután. Nem mondom meg, mit reggeliztem. Nem mondom meg, milyen volt a mai napom. Nem mondom meg, milyen volt az ebéd. Nem mondom meg, mi volt a kedvenc locsolóversem. Nem mondom meg, ágyban vagyok-e még. Nem várok tőled életvezetési tanácsot. Ne ajánlj nekem zenét! Ne kívánj jó éjszakát! Ne kívánj jó reggelt!

459_hu-de-unalmas-ez-a-fotozas-mindjart-elalszom.jpg

Azért követem a Facebook oldaladat, mert kíváncsi vagyok rád. Kíváncsi vagyok dolgokra azzal kapcsolatban, amivel foglalkozol. Kíváncsi vagyok a nyitva tartásodra. Szívesen veszem, ha a kedvezményekről értesítesz. Szívesen veszem, ha segíted a munkámat. Szívesen veszem, ha témába vágó cikkeket ajánlasz.