Lehetőség-irányított marketingkommunikáció
Inkább vitaanyag, mint szakmai bejegyzés.
Sok - zömében kis - cég nem rendelkezik tudatos marketing-kommunikációs stratégiával, mégis kommunikál. Miért? Hogyan? Miből?
Barterekből. Adódik egy lehetőség, hogy olcsón hirdessünk valahol, nosza. Csakhogy mit? Az idő nem elég egy normális "minikampány" létrehozására, vagy reklámanyag elkészítésére.
Szerintem elfogadható megoldás lehet az, ha van egy téma/termék/szolgáltatás, amire fel lehet építeni egy ilyen akciót. Előre le lehet gyártani pár mutációt a print hirdetésekből, szabványbannereket, kuponokat, szóróanyagokat, hangzó anyagokat, kisfilmeket. Amikor jön a lehetőség, be lehet nyomni. Egységes megjelenés, egységes üzenet. Olyan, mintha így terveztük volna. Szerintem ez így működhet, ha már nincs pénz. Vélemény?