Ha arc, hát legyen arc

Érdemes kimenni a Felvonulási térre szeptember 18-ig? Aligha. Mindazt ami ott van, megkapjuk egy 7-es buszút alatt is. Egyre több reklámplakát, nagyobb szponzortemető, akváriumba bújtatott reklám, nájk, emtívi, telekom... reklámzaj, ahol a pályázat már csak egy apropót nyújtanak a kifulladófélben, macskakövön vergődő eseménynek.

Nem a sértettség beszél belőlem. Az idén kiválogatott alkotásokat végignézve, rájöttem saját ötleteim középszerűségére.

Milyen reklámhordozó az arc? Mint a kerületi kisokos, azzal a különbséggel, hogy abban azért kicsit jobban vannak rendezve az információk. A szervezők még abban az állapotban maradtak, mint kb. 5 éve, amikor még valóban neves eseménynek számított az arc. Kisebb szponzori hátországgal, nagyobb lelkesedéssel. Csakhogy azóta eltelt egy kis idő. Szponzorálni csak a nagyoknak érdemes. Egyszerűen amiatt, hogy 3-4 márka még az emberek fejében megmarad, több már nem.

Sajnos a civilség kontra üzlet aránya egyre inkább ez utóbbi irányba tolódik. Érthető a szervezőknek meg kell élni valamiből.