Sherlock

Még mindig vannak olyan honlapok, amikkel kapcsolatban felvetődik a kérdés: „Ezt meg milyen céllal csinálták?”

Úgy adódott, hogy szükségem volt egy olyan cégre, aki az üzleteinket szépen és olcsón fóliázza un. lukacsos fóliával. Teljesen véletlenül láttam egy autót hatalmas reklámokkal. Olyan reklámokkal, amik pont nekem szóltak. (Lehet ebben az autóreklámban valami.) Még könnyen megjegyezhető domain is volt: www.folia.hu. Az egy dolog, hogy az oldal ronda. De ha valaki megtalálja a cég elérhetőségeit, az előtt megemelem a kalapom. Elárulom: Nincs fent. Ilyet sem csinál meg minden user: megnéztem, hogy ki regisztrálta a domaint. Még mobil szám is volt, nosza: felhívtam.

Innentől a történet nem olyan érdekes. Még két hívás és megérkeztem a célszemélyhez. De ha már az autó reklám ilyen profi, ilyen alapvető információt, mint a telefonszám, vagy a cím, miért felejtenek el. Nyílván, mindkét megjelenés háztáji megoldás: az egyikhez értenek, a másikhoz csak azt hiszik. Sajnos ehhez is szakember kell, és nem szégyen bevallani, hogyha valami nem vagyunk a profik.

Címkék: domain reklam weblap