eDM, spam, hírlevelek

Egy szubjektív megállapítás: jó hírlevelet küldeni elég nehéz, másmilyet pedig inkább ártalmas. A eDM kulturánk - azokból a levelekből megítélve, amiket marketingesként nap mint nap kapok - elég siralmas. Ha kéretlen levél egyből megy a letiltott feladók közé, ha feliratkoztam, 2-3 levél után lemondom. A Silihost leveleit tartottam volna hasznosnak, de olyan gyakran küldtek, hogy még egyet sem olvastam el. Azt mondták, hogy nem gyakori. A gond az, hogy nem tudják, hogy nekem mi az. Annak a tipikus esete, hogy a vevőnek mindig igaza van.

Mi egy éve fejeztük be a hirlevelezést, az utolsóban szépen elköszöntünk és ajánlottuk a friss rss csatornánkat. Nekünk kevesebb munka, az ügyfeleknek időmegtakarítás, mert csak akkor néz rá az újdonságokra, ha ideje van. Ha nem ér rá, hiába küldjük a legjobb időben a levelet, nem fogja elolvasni, később meg elfelejti. De mindez csak egy vélemény. A tévedés kockázatával.