Értékes-ítés
Visszaolvasva elé halvány lett az előző bejegyzés. Amivel most folytatom, az az értékesítés. Olyan lehet kitenni egy médiaajánlatot az oldalra (még mindig a lap.hu-nál tartunk), mint lottózni. Két dolog törénhet és annak az esélye, hogy valaki jelentkezik, és hirdetni szeretne akkora mint egy telitalálatnak.
Az én első lépésem az volt, hogy a linkek mögött rejlő honlapokról összegyűjtöttem azt az e-mail címet, amiről a leginkább felételezhető volt, hogy egy döntéshozóé. Ide küldtem egy levelet "Tisztelt Hölgyem/Uram!" megszólítással. A hatása könnyen kitalálható: nulla. Hát hiába a havi 11.000 letöltés, a heti frissítésű tartalom? Igen. Már 1 év próbálkozás után fel kellett ismernem, hogy (1) ezzel foglalkozni kell, (2) komolynak kell látszani (saját domain, komolyságot sugárzó honlap), (3) piackutatás (ki mikor, hol, hogyan hirdet), (4) kitartás (kideríteni a döntéshozót, telefonálni neki, e-mailt küldeni, meggyőzni stb).
Mindezek mellett szerződtem a Webreklámmal, hogy Hirdetések megjelenési száma (AV) fizetésre is legyen lehetőség. Egy hónapja tudatosan figyelem az oldalaim profiljába vágó hirdetéseket más oldalakon. Itt az ideje, hogy tárcsázzunk...
Az én első lépésem az volt, hogy a linkek mögött rejlő honlapokról összegyűjtöttem azt az e-mail címet, amiről a leginkább felételezhető volt, hogy egy döntéshozóé. Ide küldtem egy levelet "Tisztelt Hölgyem/Uram!" megszólítással. A hatása könnyen kitalálható: nulla. Hát hiába a havi 11.000 letöltés, a heti frissítésű tartalom? Igen. Már 1 év próbálkozás után fel kellett ismernem, hogy (1) ezzel foglalkozni kell, (2) komolynak kell látszani (saját domain, komolyságot sugárzó honlap), (3) piackutatás (ki mikor, hol, hogyan hirdet), (4) kitartás (kideríteni a döntéshozót, telefonálni neki, e-mailt küldeni, meggyőzni stb).
Mindezek mellett szerződtem a Webreklámmal, hogy Hirdetések megjelenési száma (AV) fizetésre is legyen lehetőség. Egy hónapja tudatosan figyelem az oldalaim profiljába vágó hirdetéseket más oldalakon. Itt az ideje, hogy tárcsázzunk...