Értékes-ítés

Visszaolvasva elé halvány lett az előző bejegyzés. Amivel most folytatom, az az értékesítés. Olyan lehet kitenni egy médiaajánlatot az oldalra (még mindig a lap.hu-nál tartunk), mint lottózni. Két dolog törénhet és annak az esélye, hogy valaki jelentkezik, és hirdetni szeretne akkora mint egy telitalálatnak.

Az én első lépésem az volt, hogy a linkek mögött rejlő honlapokról összegyűjtöttem azt az e-mail címet, amiről a leginkább felételezhető volt, hogy egy döntéshozóé. Ide küldtem egy levelet "Tisztelt Hölgyem/Uram!" megszólítással. A hatása könnyen kitalálható: nulla. Hát hiába a havi 11.000 letöltés, a heti frissítésű tartalom? Igen. Már 1 év próbálkozás után fel kellett ismernem, hogy (1) ezzel foglalkozni kell, (2) komolynak kell látszani (saját domain, komolyságot sugárzó honlap), (3) piackutatás (ki mikor, hol, hogyan hirdet), (4) kitartás (kideríteni a döntéshozót, telefonálni neki, e-mailt küldeni, meggyőzni stb).

Mindezek mellett szerződtem a Webreklámmal, hogy Hirdetések megjelenési száma (AV) fizetésre is legyen lehetőség. Egy hónapja tudatosan figyelem az oldalaim profiljába vágó hirdetéseket más oldalakon. Itt az ideje, hogy tárcsázzunk...