A marketing aranykora?

Jó három hónapja (január 8-án) kaptam egy régi jó ismerősömtől egy sajtóközleményt, hogy a Scholz & Friends és a Triave együttműködik, ezentúl együtt látja el a Tui, Gulet, Terra és az Europapier ügynökségi feladatait. Aztán jött még egy levél, hogy a csatolt pdf hibás volt, itt a jó. Arról nem is beszélek, hogy egy tömeges kiküldés címzettjének egyike voltam. (Sok hasznos címet szerezhettem volna.)

Erhard Zelmer, új Business Development Director a következőképpen fogalmazott: "Nagyon örülök, hogy ebben a csapatban lesz alkalmam dolgozni. Meggyőződésem, hogy a Scholz & Friends a legjobb reklámügynékségek egyike, széles márka- és termékkompetenciával rendelkezik, nagyfokú hatékonyság és elismert kreativitás jellemzi. Ezek nagyon jó alapját képezik nemcsak közös ügyfeleink sikeres kiszolgálásának a továbbiakban, hanem mindenek előtt az új üzleteknek is."

Utánanéztem ki is a Scholz & Friends: a honlajukon egy nagy semmi fogadott. A baloldali menüben egyetlen magyar szó szerepelt, az is hibásan. A managment ismeretlen, a contact mindössze egy google térkép. Sajnos 3 hónap alatt sem sikerült feltülteni az oldalt... persze ez is a cipész cipője eset lehet.

Itt elérhető az oldal: http://www.s-f.com/budapest

Értem én, hogy kell a PR, de miért pdf? Miért nem sikerült elsőre elkészíteni? Miért nincs normális honlapja a budapesti irodának? És miért kaptam egyáltalán ezt a levelet?

Biztos vagyok benne, hogy Erhard jó ötletekkel kitesz magáért (ilyet vagy ilyet), de talán valaki szóljon neki, hogy 2010-et írunk, és van egy intrenet nevű dolog, amin a pdf sajtóközlemények küldözgetésén kívül sok más hasznos dolgot is lehet csinálni.

Bocs, Erhard!