Nagygépcsere

Pályáztál háztartási nagygép cserére? Bonyolult volt? Nekem nagyon. Azért valahogy összejött, és a héten meg is jött a támogatói okirat. Jöhet az új, az energiatakarékos kombi hűtő! Kinéztem egyet, ami elfér a régi helyén a Média Markt oldalán. Üzletben nem lehet átvenni, de a kiszállítás ingyenes. Annyi baj legyen. Azért rendelés után biztos, ami biztos felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy minden oké-e. Hát nem. Neten nem lehet rendelni. Be kell menni az üzletbe. Sebaj. Bemegyek. Nézze meg, hol lehet kapni. Hát egy van Győrben. Most én nem mennék el Győrbe Budapestről hűtőt venni. Jól van. Nézzük meg, lesz-e valahol. Kérdezzem meg az üzletet. Megkérdeztem. Nem lesz. Kérdem én: ha van raktáron, és ki is hozzák, akkor miért nem tudnak szállítani az üzletbe, hogy aki megvenné, megvehesse. Szerencsére az e-bolt felkészültebb volt az igényekre. Ráfejlesztettek egy gombot is a megrendelő felületre. Felkészültek, na! És el is fognak adni sokat. Így kell ezt csinálni.

00833.jpg