R.I.P.

2007.02.19-én kezdtem ezt a blogot írni. Vagy legalábbis ekkor kezdtem a blog.hu oldalon írogatni ezt-azt. Azt nem mondom, hogy jókat írtam. Próbálgattam a szárnyaimat. Vagy legalábbis próbáltam kitalálni, hogy vannak-e szárnyaim. Közben olvastam is. Sok marketinges blogot. Hála a Google Readernek, minden egy helyen volt. Minden olyan bejegyzést elolvastam, ami be volt állítva. Aztán úgy 2011 körül kezdtek ritkulni a postok. Én is ritkábban írtam. Talán azért mert rájöttem, hogy a szárnyak annyira jók, mint egy túzoknak (holnap). Aztán hetek, hónapok… mígnem fél év is kimaradt anélkül, hogy ránéztem volna valamelyik ígéretesnek indult naplómra. Nem volt már érdekes, hogy megosszam a gondolataimat. Úgysem érdekel senkit. Visszajelzést nem kapok, a látogatottság szégyenletesen alacsony. A blogjaimat megszüntetni sajnáltam, mert mégis foglalkoztam velük. Egy kísérletnek tekintettem azokat, amik nem sikerültek. Így tetszélő állapotba kerültek: elérhetőek, de új bejegyzés nem született. És ilyen blogokkal van tele az internet. Miért szűntek meg létezni ezek? Senkit nem érdekelt? Elfogyott a muníció? Mindenki átköltözött a Facebookra? Nincs marketing-értéke? Te miért hagytad abba?

Címkék: blog